blog-image-large
Bez obzira na to imate li mali obiteljski pansion, hostel, hotel ili ste se prepustili trendu 'stan na dan' izdavanja nekretnina, vaš smještaj mora ispunjavati osnovne uvjete po pitanju čistoće i higijene.


Po istraživanju koje je provela agencija Trivago, 71% gostiju, koji istražuju opcije smještaja, kao najbitniju stavku pri odabiru ističu natprosječnu ocjenu čistoće smještaja.

Ispuniti očekivanja gostiju kada je u pitanju higijena smještajnih objekata može se učiniti kao velik izazov, stoga imamo par savjeta koji će vam pomoći u ostvarenju ovog cilja.


Savjet #1 – Profesionalna sredstva za čišćenje

Korištenje profesionalnih sredstava i opreme za čišćenje hotelskih soba umanjuje trajanje samog procesa, olakšava ga i istovremeno garantira besprijekorne rezultate. Ponudu Eurosana čine sredstva koja proizvodi Diversey, jedno od najpoznatijih imena u svijetu higijene. Profesionalna sredstva zahtijevaju i precizno doziranje, koje osigurava vrhunske performanse uz maksimalnu uštedu. Kako bi to bilo moguće, uz sredstva za čišćenje nudimo i adekvatnu dozirnu opremu.

 

Good Sense Vert, multifunkcionalno sredstvo za čišćenje svih površina - POGLEDAJ U WEBSHOPU
TASKI Sani 4u1, sredstvo za čišćenje sanitarnih površina - POGLEDAJ U WEBSHOPU
TASKI Jontec 300 Pur-Eco, sredstvo za čišćenje podova - POGLEDAJ U WEBSHOPU
TASKI Sprint 200, multifunkcionalno sredstvo na bazi alkohola - POGLEDAJ U WEBSHOPU

 


Pored Diversey asortimana profesionalne higijene, tu je i cjenovno pristupačnija Pro Formula linija koju čine profesionalna sredstva poznatih brandova kao što su Cif, Domestos, Sun, Omo, Coccolino i dr. 
Uz sveobuhvatan program za čišćenje soba i objektnu higijenu, u našem asortimanu je i ponuda profesionalnih sredstava za vešeraj, kuhinju, sredstava za pranje posuđa, te kemije za čišćenje bazena i wellnessa. Ukratko, sve što vam je potrebno da vodite posao koji će u svakom svom segmentu prednjačiti po čistoći.



Domestos s mirisom borovine - POGLEDAJ U WEBSHOPU
Cif Cream Lemon Professional, abrazivno sredstvo - POGLEDAJ U WEBSHOPU
Cif Professional sredstvo za čišćenje stakla i drugih površina - POGLEDAJ U WEBSHOPU
Cif Professional multifunkcionalno sredstvo za čišćenje svh površina - POGLEDAJ U WEBSHOPU


Savjet #2 – Profesionalna oprema za čišćenje

Bez alata nema zanata! Želite li čistiti kao profesionalci, važno je imati pravu opremu. Kada je u pitanju čišćenje hotelskih soba, potrebna su vam izdržljiva i praktična kolica, kvalitetan mop, zaštitne rukavice i nezamjenjive krpe od mikrovlakana. Kako biste poštovali pravila struke i istovremeno olakšali posao djelatnicima, povedite računa o tome da mopovi i krpe budu kodirani po bojama, ovisno od toga koriste li se za toalet, prašinu ili staklo. Iz naše ponude izdvajamo TTS kolica i mopove, TASKI opremu za čišćenje, te Vileda Professional liniju.




TTS hotelska kolica - POGLEDAJ U WEBSHOPU
TTS mop s bioaplikatorom - POGLEDAJ U WEBSHOPU
Vileda Professional rukavice - POGLEDAJ U WEBSHOPU
TASKI krpe za čišćenje - POGLEDAJ U WEBSHOPU

Osnovno pravilo održavanja jest da tim koji čisti hotel svoj posao treba odraditi na način da pritom što manje uznemiruje goste. Ovo se pokazalo kao popriličan izazov kod usisavanja, no TASKI je doskočio problemu i proizveo usisavače bazirane na patentiranoj tehnologiji šapata, koji se mogu utišati do nevjerojatnih 50db(A). Svi TASKI usisavači imaju izuzetno učinkovite motore i ispunjavaju posljednje ekološke standarde.


Savjet #3 – Organizacija

Organizacija se pokazala kao jednako bitan faktor, bilo da se radi o izdavanju stana ili sobe u hotelu od 5 zvjezdica. Potrudite se kreirati precizan raspored dolaska i odlaska gostiju i identificirajte dane kada vas očekuje više odlazaka gostiju, odnosno više čišćenja. Pritom imajte na umu da različiti tipovi gostiju iziskuju različite napore pri čišćenju. Sobe u kojima su turisti, posebice ako se radi o obiteljima, obično zahtijevaju dugotrajniji proces čišćenja od soba u kojima su boravili poslovni ljudi.




Ukoliko vodite veći objekt, u kojem imate cijeli tim zadužen za čišćenje, osigurajte im potrebnu obuku za korištenje sredstava i opreme za čišćenje, kao i edukaciju o samom procesu čišćenja. Odlučite li se odabrati Eurosan za partnera u održavanju higijene hotela, uz vrhunska sredstva i opremu za čišćenje dobit ćete sustavnu podršku, savjetovanje i edukaciju.

Nemojte zaboraviti kreirati sustav za praćenje rada djelatnika, te provoditi povremene preglede soba koje pojedini djelatnici čiste. Na ovaj način moći ćete izdvojiti i nagraditi djelatnike koji su to zaslužili, ali i omogućiti dodatnu edukaciju djelatnicima koji pokazuju lošije rezultate.

Kako bi motivirali djelatnike da preuzmu odgovornost nad sobama koje čiste, neki hoteli potiču osoblje zaduženo za održavanje da u sobi ostave kartice na kojima stoji poruka za goste i njihov osobni potpis. Na ovaj način djelatnike se nastoji potaknuti da svoj posao rade kvalitetno, a zauzvrat im gosti često znaju ostaviti napojnicu za dobro odrađen posao.

Ukoliko niste sigurni koji je vaš odgovor na pitanje iz naslova ili želite razmotriti dodatne opcije u području čišćenja i higijene, nazovite naš besplatni telefon 080 080 080. Naš prodajni savjetnik pomoći će vam uraditi reviziju čistoće vašeg objekta, u sklopu koje ćete dobiti savjete i smjernice o održavanju higijene prilagođene vašim mogućnostima i potrebama.




Sviđa Vam se članak? Podjelite ga s prijateljima
web by *sparkit