blog-image-large
Posljednjih desetljeća hoteli prolaze fazu preobražaja principa i načina na koji pružaju svoje usluge.


Osnovni razlog za promjene kojima svjedočimo jest sve veća pokretljivost ljudi, zahvaljujući dobroj povezanosti i cjenovnoj pristupačnosti zračnih linija, što rezultira gostima koji imaju brojna iskustva i nije ih lako impresionirati. Dodamo li tomu efekt koji na suvremeni turizam imaju internet i društvene mreže, na kojima ljudi u realnom vremenu s cijelim svijetom komuniciraju o iskustvima koja proživljavaju, jasno je zašto suvremeni hoteli ulažu vrijeme i novac u nastojanja da na inovativan način gostima pruže jedinstven doživljaj i time steknu kompetitivnu prednost.

Ono što je izuzetno bitno pri donošenju odluke u kom smjeru ići, kada je u pitanju razvoj hotela kao branda, jeste istinsko poznavanje trenutne situacije. Tek kada znate gdje ste, možete razmišljati o tome što trebate učiniti da biste bili tamo gdje želite biti. Razgovarajte s gostima, čitajte njihove komentare na internetu i upoznajte se s njihovom perspektivom. Na temelju ovog istraživanja lakše ćete doći do ideje o tome koji profil gostiju želite privući, kakvu uslugu im trebate pružiti, i po kojim cijenama. Ovakvim pristupom postići ćete maksimalno zadovoljstvo gostiju i izgraditi vaš hotel kao brand na ovom konkurentnom tržištu.

Linija Hopal - nosi Nordic Ecolabel certifikat

Uspjeh boutique hotela u posljednja četiri desetljeća objašnjava se upravo činjenicom da su se potrudili podići ljestvicu kada je u pitanju doživljaj gostiju, ponudivši im zgodno upakovanu avanturu koja je u skladu s njihovim životnim stilom. Odmak od ustaljenog dizajna donio je kompetitivnu prednost, unio svježinu u ponudu, pa čak i natjerao neke velike lance da prilagode svoj način poslovanja. Krivac za zgodne lampe, upečatljive lounge fotelje i druge kreativne stilske detalje u sobama današnjih velikih hotela upravo su standardi koje su postavili boutique hoteli, koji su se pojavili osamdesetih godina prošlog stoljeća.

Nekoć je osnovna svrha hotela bila pružiti gostima uslugu prenoćišta i obroka. Suvremeni gosti očekuju mnogo više. Usluga, udobnost i čistoća hotela su preduvjet za njihovo zadovoljstvo, no to nije sve. Oni će primijetiti arhitektonske karakteristike hotela i stil njegovog uređenja, ponudu pića u hotelskom baru, način na koji ste posložili ručnike i kozmetiku u kupaonici i sve to podijeliti na društvenim mrežama putem vaše besplatne usluge pristupa bežičnom internetu, koja se danas podrazumijeva u hotelima svih kategorija.

Linija Prija - jedna od najpoznatijih linija hotelske kozmetike u svijetu

Brojna istraživanja dodatnih sadržaja, koje gosti navode kao bitne stavke tijekom svog boravka u hotelu, pokazala su da gosti na prvo mjesto ipak stavljaju praktičnost – dovoljan broj utičnica u sobi kako bi mogli napuniti sve svoje gadgete, sušilo za kosu, besplatan pristup internetu i kvalitetna kozmetika obično su pri vrhu liste.

Vrijeme kada su se gosti zadovoljavali tek običnim bezimenim sapunom kojeg bi zatekli u kupaonici je davno prošlo. Danas se na kozmetiku gleda kao na značajan detalj, suptilnu gestu kojom hotel svojim gostima daje do znanja da brine o njihovoj dobrobiti.

Linija Botanika - ekološka linija vintage dizajna - POGLEDAJ U WEBSHOPU

Hotelska kozmetika predstavlja kompletno osjetilno iskustvo. Prvo koje se aktivira jeste osjetilo vida, potaknuto dizajnom bočica i pakiranja, koji bi trebao biti u skladu s pričom koju hotel želi prenijeti svojim gostima. Mirisi se najviše vežu uz sjećanja i iskustva, stoga pažljivo odaberite note koje želite da asociraju na vrijeme provedeno u vašem hotelu. Naposljetku, dolazimo do osjetila dodira koje budi ugodna tekstura proizvoda za kupanje i njegu tijela, te mekoća kože i kose pod prstima koja se može osjetiti još dugo poslije kupanja.

Na našem tržištu često se mogu naći proizvodi sumnjive kvalitete bez ikakve deklaracije proizvođača, često i bez navedenog sastava, nastali u improviziranim tvornicama bez ikakvog nadzora i kontrole. Ukoliko želite izbjeći to da gosti s putovanja kao suvenir iz vašeg hotela ponesu neugodan osip, svrab i druge probleme s kožom, preporučujemo da kod odabira kozmetike inzistirate na tome da je ona dermatološki testirana i certificirana.


Linija Omnia - POGLEDAJ U WEBSHOPU

Želite li otići korak dalje, ponudite svojim gostima kozmetiku koja je organska i ne sadržava sastojke koji mogu iritirati kožu (preporučujemo linije The Rerum Natura i Botanika Lavender). Ovu gestu će cijeniti rastući broj gostiju koji prije nanošenja bilo kakve kozmetike na svoje tijelo i kosu uvijek pročitaju deklaraciju proizvođača. Neki proizvođači hotelske kozmetike imaju posebna pakiranja koja možete ponuditi svojim gostima u slučaju da im se sviđa kozmetika koju su zatekli u sobi. Ona često dolaze u zgodnim neseserima koje gosti mogu iskoristiti i kao suvenir s putovanja. Izložite ih na recepciji ili u darovnom dućanu hotela i ponudite gostima kako biste zaokružili njihovo iskustvo s vašom visoko kvalitetnom kozmetikom. Brojni svjetski hoteli koji su koristili ovaj princip danas imaju online trgovine svojih proizvoda, na kojima njihovi nekadašnji gosti i dalje naručuju kozmetiku koju su koristili nekada tijekom putovanja.


Linija Hopal - zidni držači

Globalna svijest o zaštiti okoliša posebno je naglašena kod korištenja hotelske kozmetike, i to zbog više aspekata iste. Prvi problem su sama sredstva za kupanje, čiji sastojci katkad mogu negativno utjecati na morski ekosustav. Druga stvar je količina odbačene plastike, aktualni problem s kojim se brojne zemlje diljem svijeta suočavaju tako što uvode pravnu regulativu koja diktira smanjenje i vodi potpunom prestanku korištenja jednokratne plastike. Koliko hotelska industrija doprinosi ovom problemu govori podatak Wall Street Journala da 300 najvećih svjetskih grupa hotela godišnje u smeće baci 5,5 milijardi bočica i čepova hotelske kozmetike. Uzmemo li u obzir i količinu štetnih plinova koji odlaze u atmosferu pri proizvodnji tolikog broja bočica, lako je zaključiti da hoteli ostavljaju značajan utisak na naš planet.
Sa ovim gorućim problemom brojni hoteli suočavaju se na način da inzistiraju na korištenju proizvoda koji nose Ecolabel certifikat, biorazgradivih ili recikliranih bočica te zidnih dispenzera, koji podrazumijevaju kozmetiku pakiranu u boce 10 do 15 puta većeg kapaciteta i samim time stvaranje manje otpada.

Linija Anyah - ekološki osviještena linija s Ecolabel i Ecocert certifikatima

Posljednji u nizu izbora jeste i onaj za koji ćete morati odvojiti najviše financijskih sredstava, a to je odabir nekog od luksuznih brandova koji nude vlastitu liniju hotelske kozmetike. Prednost ovog pristupa jest u činjenici da gosti cijene da im ponudite prepoznatljivo ime i proizvode koje trenutno možda ne koriste, ali ih svakako žele isprobati.

Činjenicu da koristite kvalitetnu kozmetiku svakako trebate prenijeti i svojim gostima tako što ćete im u sobi ostaviti informativnu karticu sa svim svojstvima kozmetike koju koriste. Na ovaj način kreirate atmosferu koja dokazuje vašu pažljivost i posvećenost kreiranju jedinstvenog iskustva za vaše goste, ekološku osviještenost i brigu o planetu.

Eurosan u svojoj ponudi ima hotelsku kozmetiku renomiranih europskih proizvođača Gfl i CAHM. Doznajte više o našoj ponudi i dogovorite prezentaciju putem besplatnog broja telefona 080 080 080 ili se javite na info@eurosan.ba.


The Rerum Natura - organska kozmetika s COSMOS certifikatom


Imate kvalitetnu uslugu, vodite posebnu brigu o čistoći, odabrali ste fantastičnu kozmetiku i potrebne su vam ideje o dodatnim kreativnim načinima da zadivite svoje goste, bilo da su uključeni u cijenu usluge, ili zahtijevaju dodatnu nadoplatu? Donosimo nekoliko ideja posuđenih od hotela diljem svijeta.

  • Mali boutique hoteli u Marakešu često svojim gostima ustupe mobilni telefon s lokalnom mrežom koji ima pristup internetu i jedan broj u memoriji – broj hotela. Na ovaj način, ako gosti zalutaju u labirintu marokanskih ulica, uvijek mogu računati s tim da će hotel poslati nekoga tko će ih dopratiti do hotela.
  • Dobra vijest za sve one koji vole putovati sa svojim kućnim ljubimcima – broj hotela koji dozvoljavaju da sa sobom povedete manje ljubimce je u porastu. Jedan hotel u Portlandu čak ima i direktora za odnose s kućnim ljubimcima, te nudi masaže ili druženja sa “šaptačima psima”.
  • U jednom hotelu s pet zvjezdica u Firenci gosti si mogu priuštiti nešto što zovu “ultimativnom pjenušavom kupkom”. To podrazumijeva kupku pripremljenu od prosecca, šampanjca ili nekog drugog pjenušavog vina. Cijena ovog iskustva je 9.000€. Ukoliko ne volite vino, u hotelu će vam za 2.500€ kadu napuniti tekućom čokoladom.
  • Hotel u Seattlu nudi nešto drugačije. Za sve one koji odaberu “duhovni paket” hotel će gostima besplatno ustupiti vjersku knjigu po njihovom izboru.
  • Jedan hotel u Meksiku svim svojim gostima koji dan vole započeti fizičkom aktivnošću nudi priliku da im se u jutarnjem džogiranju pridruži lokalni maratonac, koji im dok treniraju usput pokaže i nekoliko znamenitosti.
  • Pariški hotel ima posebnu ponudu za sve ljubitelje nogometa i kluba Paris Saint-Germain. Za nešto više od 20.000€, dobit ćete VIP ulaznice za utakmicu ovog kluba, kroz stadion će vas provesti vaš omiljeni igrač koji će vam potpisati dres i majicu.
  • U jednom hotelu u Monte Carlu, destinaciji među ostalim poznatoj i po utrci Formule 1 koja se održava na gradskim ulicama, imate priliku postati vozač Formule na jedan dan. Proći ćete osnovni trening, naučiti nešto o povijesti utrka i na kraju dobiti priliku da okrenete koji krug na stazi Circuit du Luc.



Sviđa Vam se članak? Podjelite ga s prijateljima
web by *sparkit