Osnovni razlog za promjene kojima svjedočimo jest sve veća
pokretljivost ljudi, zahvaljujući dobroj povezanosti i cjenovnoj pristupačnosti
zračnih linija, što rezultira gostima koji imaju brojna iskustva i nije ih lako
impresionirati. Dodamo li tomu efekt koji na suvremeni turizam imaju internet i
društvene mreže, na kojima ljudi u realnom vremenu s cijelim svijetom
komuniciraju o iskustvima koja proživljavaju, jasno je zašto suvremeni hoteli
ulažu vrijeme i novac u nastojanja da na inovativan način gostima pruže jedinstven
doživljaj i time steknu kompetitivnu prednost.
Ono što je izuzetno bitno pri donošenju odluke u kom smjeru ići, kada je u pitanju razvoj hotela kao branda, jeste istinsko poznavanje trenutne situacije. Tek kada znate gdje ste, možete razmišljati o tome što trebate učiniti da biste bili tamo gdje želite biti. Razgovarajte s gostima, čitajte njihove komentare na internetu i upoznajte se s njihovom perspektivom. Na temelju ovog istraživanja lakše ćete doći do ideje o tome koji profil gostiju želite privući, kakvu uslugu im trebate pružiti, i po kojim cijenama. Ovakvim pristupom postići ćete maksimalno zadovoljstvo gostiju i izgraditi vaš hotel kao brand na ovom konkurentnom tržištu.
Linija Hopal - nosi Nordic Ecolabel certifikat
Uspjeh boutique hotela u posljednja četiri desetljeća
objašnjava se upravo činjenicom da su se potrudili podići ljestvicu kada je u
pitanju doživljaj gostiju, ponudivši im zgodno upakovanu avanturu koja je u
skladu s njihovim životnim stilom. Odmak od ustaljenog dizajna donio je
kompetitivnu prednost, unio svježinu u ponudu, pa čak i natjerao neke velike
lance da prilagode svoj način poslovanja. Krivac za zgodne lampe, upečatljive
lounge fotelje i druge kreativne stilske detalje u sobama današnjih velikih
hotela upravo su standardi koje su postavili boutique hoteli, koji su se
pojavili osamdesetih godina prošlog stoljeća.
Nekoć je osnovna svrha hotela bila pružiti gostima uslugu prenoćišta i obroka. Suvremeni gosti očekuju mnogo više. Usluga, udobnost i čistoća hotela su preduvjet za njihovo zadovoljstvo, no to nije sve. Oni će primijetiti arhitektonske karakteristike hotela i stil njegovog uređenja, ponudu pića u hotelskom baru, način na koji ste posložili ručnike i kozmetiku u kupaonici i sve to podijeliti na društvenim mrežama putem vaše besplatne usluge pristupa bežičnom internetu, koja se danas podrazumijeva u hotelima svih kategorija.
Linija Prija - jedna od najpoznatijih linija hotelske kozmetike u svijetu
Brojna istraživanja dodatnih sadržaja, koje gosti navode kao
bitne stavke tijekom svog boravka u hotelu, pokazala su da gosti na prvo mjesto
ipak stavljaju praktičnost – dovoljan broj utičnica u sobi kako bi mogli
napuniti sve svoje gadgete, sušilo za kosu, besplatan pristup internetu i
kvalitetna kozmetika obično su pri vrhu liste.
Vrijeme kada su se gosti zadovoljavali tek običnim bezimenim sapunom kojeg bi zatekli u kupaonici je davno prošlo. Danas se na kozmetiku gleda kao na značajan detalj, suptilnu gestu kojom hotel svojim gostima daje do znanja da brine o njihovoj dobrobiti.
Na našem tržištu često se mogu naći proizvodi sumnjive kvalitete bez ikakve deklaracije proizvođača, često i bez navedenog sastava, nastali u improviziranim tvornicama bez ikakvog nadzora i kontrole. Ukoliko želite izbjeći to da gosti s putovanja kao suvenir iz vašeg hotela ponesu neugodan osip, svrab i druge probleme s kožom, preporučujemo da kod odabira kozmetike inzistirate na tome da je ona dermatološki testirana i certificirana.
Globalna svijest o zaštiti okoliša posebno je naglašena kod
korištenja hotelske kozmetike, i to zbog više aspekata iste. Prvi problem su
sama sredstva za kupanje, čiji sastojci katkad mogu negativno utjecati na
morski ekosustav. Druga stvar je količina odbačene plastike, aktualni problem s
kojim se brojne zemlje diljem svijeta suočavaju tako što uvode pravnu
regulativu koja diktira smanjenje i vodi potpunom prestanku korištenja
jednokratne plastike. Koliko hotelska industrija doprinosi ovom problemu govori
podatak Wall Street Journala da 300 najvećih svjetskih grupa hotela godišnje u
smeće baci 5,5 milijardi bočica i čepova hotelske kozmetike. Uzmemo li u obzir
i količinu štetnih plinova koji odlaze u atmosferu pri proizvodnji tolikog
broja bočica, lako je zaključiti da hoteli ostavljaju značajan utisak na naš
planet.
Sa ovim gorućim problemom brojni hoteli suočavaju se na način da inzistiraju na
korištenju proizvoda koji nose Ecolabel certifikat, biorazgradivih ili recikliranih
bočica te zidnih dispenzera, koji podrazumijevaju kozmetiku pakiranu u boce 10
do 15 puta većeg kapaciteta i samim time stvaranje manje otpada.
Linija Anyah - ekološki osviještena linija s Ecolabel i Ecocert certifikatima
Posljednji u nizu izbora jeste i onaj za koji ćete morati
odvojiti najviše financijskih sredstava, a to je odabir nekog od luksuznih
brandova koji nude vlastitu liniju hotelske kozmetike. Prednost ovog pristupa
jest u činjenici da gosti cijene da im ponudite prepoznatljivo ime i proizvode
koje trenutno možda ne koriste, ali ih svakako žele isprobati.
Činjenicu da koristite kvalitetnu kozmetiku svakako trebate prenijeti i svojim gostima tako što ćete im u sobi ostaviti informativnu karticu sa svim svojstvima kozmetike koju koriste. Na ovaj način kreirate atmosferu koja dokazuje vašu pažljivost i posvećenost kreiranju jedinstvenog iskustva za vaše goste, ekološku osviještenost i brigu o planetu.
Eurosan u svojoj ponudi ima hotelsku kozmetiku renomiranih europskih proizvođača Gfl i CAHM. Doznajte više o našoj ponudi i dogovorite prezentaciju putem besplatnog broja telefona 080 080 080 ili se javite na info@eurosan.ba.
The Rerum Natura - organska kozmetika s COSMOS certifikatom
Imate kvalitetnu uslugu, vodite posebnu brigu o čistoći,
odabrali ste fantastičnu kozmetiku i potrebne su vam ideje o dodatnim
kreativnim načinima da zadivite svoje goste, bilo da su uključeni u cijenu
usluge, ili zahtijevaju dodatnu nadoplatu? Donosimo nekoliko ideja posuđenih od
hotela diljem svijeta.